ضرر ۸ میلیارد ریالی سارقان به شبکه توزیع برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان ۸ میلیارد ریال پارسال به شبکه برق در استان خسارت وارد کردند.

جمال معتمدی زاده از خسارت هشت میلیارد ریالی این شرکت در اثر سرقت خبر داد و گفت: برنامه‌ای برای تبدیل شبکه سیم به کابل در دستور کار است که در این راستا ۴۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی به کابل تبدیل شده است و امسال تلاش می‌شود هزار کیلومتر شبکه سیمی دیگر نیز به کابل تبدیل شود.

او با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پایان سال سیم از شبکه حذف شود، می گوید: در حوزه سرقت علاوه بر سرقت سیم، شاهد سرق ترانس، تابلو، درب تابلو‌ها و کلید‌های آن در شهرها هستیم.

معتمدی زاده در ادامه به نصب حفاظ‌ها برای جلوگیری از سرقت آن‌ها اشاره کرد و گفت: افزایش سیستم‌های هشدار دهنده و پیامکی از دیگر اقدامات برای جلوگیری از سرقت در بخش‌های مختلف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه سرقت‌ها علاوه بر خسارت به شرکت برق، سبب افزایش خسارت ها برای مشترکان می‌شود، می گوید: خاموشی برق، نارضایتی عمومی، آسیب به تجهیزات شهروندان از دیگر موضوعاتی است که در اثر سرقت تجهیزات برق ایجاد می شود.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، مردم می‌توانند اگر با قطعی های نامتعارف برق مواجه شدند با حساسیت با پلیس ۱۱۰ یا اتفاقات شرکت برق با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند و گزارش را ارائه دهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.