پرداخت ۴۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت شده است.

محسن مولوی گفت: این میزان تسهیلات برای اجرای ۵ هزار و ۵۵۸ طرح اختصاص یافته است.

تسهیلات پرداخت شده در استان در حوزه اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای ۹ هزار و ۵۳۲ نفر اشتغالزایی کرده است.

از پایان سال ۹۶ تاکنون ۴۳۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب قرارداد پنج هزار و ۵۶۲ طرح به امضا رسیده است که از این میزان ۴۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب پنح هزار و ۵۵۸ طرح پرداخت شده است.

۶۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به استان اختصاص داده شده که برای جذب آن دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید سرعت بیشتری بدهند.

این تسهیلات با سود ۶ درصد به متقاضیان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات پرداخت می‌شود و می‌توان از بازپرداخت تسهیلات به متقاضیان دیگر وام پرداخت کرد.

در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری نظارت دقیقی انجام می‌گیرد؛ میزان انحراف در این تسهیلات ناچیز است و چنانچه در نظارت‌ها موردی از انحراف گزارش شود با آن برخورد می‌شود.


بیشتر بخوانید


چهارمحال و بختیاری دارای ۹۷۵ روستای دارای سکنه است که از این تعداد ۵۷۵ روستا دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار است و بر اساس آخرین آمار‌های موجود ۴۰ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار