واریز زکات فطریه به حساب نیازمندان آذربایجان شرقی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: نخستین مرحله فطریه جمع آوری شده به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان به حساب خانواده‌های تحت حمایت این نهاد واریز شد.

آقای ملامهدی با بیان اینکه ۵ هزار صندوق برای جمع‌آوری زکات فطره در استان آذربایجان شرقی تدارک دیده شده بود گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ مورد متعلق به صندوق‌های انجمن‌های حمایتی و شورای زکات روستا و موسسه‌های خیریه و یک هزار و ۴۰۰ مورد نیز مربوط به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری است.

تا به امروز فقط مبالغ فطریه یک هزار و ۴۰۰ صندوق مشخص شده است و بقیه صندوق‌های روستایی تا روز شنبه تجمیع و به حساب مددجویان واریز خواهد شد.

همه ساله همزمان با عید سعید فطر، کمیته امداد با هدف حمایت از خانواده‌های تحت پوشش این نهاد، اقدام به جمع‌آوری زکات فطریه می‌کند.

وی از رشد ۱۵۰۰ درصدی جمع‌آوری فطریه استان خبر داد و گفت:پارسال بیش از ۱۸۰ میلیون تومان زکات فطریه جمع آوری شد.

برای پرداخت فطریه عام از طریق کارت‌های بانکی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۱۷۶۴، فطره سادات کارت بانکی به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۰۰۳۹، کفاره غیرعمدکارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۳۰۵ و کفاره عمد شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۵۷۱ اقدام کنند و مردم همچنین می‌توانند برای پرداخت آنی و الکترونیکی زکات فطره و کفارات از طریق شماره گیری #۵*۸۸۷۷* اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.