مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: همزمان با تعطیلات عید سعید فطر ضریب اشغال هتل‌های سرعین به ۱۰۰ درصد رسید.

نادر فلاحی گفت: در راستای خدمات‌رسانی مناسب به گردشگران بازدید‌های مختلفی از مراکز گردشگری و اقامتی استان انجام شد تا با ارائه خدمات کیفی شاهد جلب رضایت گردشگران ورودی به استان باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از مراکز گردشگری و اقامتی اردبیل از حضور خیل عظیمی از گردشگران در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: براساس گزارش ثبت شده از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در حال حاضر ضریب اشغال هتل‌های سرعین به صد درصد رسیده است.

فلاحی   گفت: در مناطق دیگر گردشگری استان نیز شاهد حضور پرشور گردشگران هستیم به طوری که در مشگین‌شهر در ۱۴ مجتمع گردشگری و مجموعه آبدرمانی‌ها و مراکز گردشگری این شهرستان حضور بیش از شصت هزار گردشگر را شاهد بودیم.

او می‌گوید: در مرکز استان نیز مجموعه‌های گردشگری و تاریخی اعم از پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه‌ها، مراکز تفریحی و آبدرمانی‌ها مورد استقبال عموم مسافران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز همزمان با نخستین روز تعطیلات عید سعید فطر شاهد حضور گسترده گردشگران در مراکز تفریحی توریستی و گردشگری هستیم، گفت: تلاش و جدیت بر جلب رضایتمندی حداکثری گردشگران ورودی به استان است.

فلاحی با اشاره به میزبانی از رویداد بین المللی اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو گفت: با تامین و توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز هدفگذاری شده تا سطح کیفی خدمات را تا موعد این رویداد بین‌المللی ارتقا داده و اقتصاد گردشگری را در استان رونق دهیم.

او با دعوت از گردشگران برای حضور در استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت استان در بخش گردشگری و زیرساخت‌های موجود در این حوزه از گردشگران دعوت می‌شود تا اردبیل را مقصد گردشگری به عنوان ییلاق ایران زمین در فصل بهار و تابستان انتخاب کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.