سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: مجموعه تفریحی زیب لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر پس از اتمام، تکمیل و کسب مجوز‌های استاندارد طی فرآیند قانونی به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شد.

علی اصغری گفت: پیمانکار بخش خصوصی تمام تعهدات لازم مبنی بر رعایت نکات ایمنی مجموعه تفریحی زیب لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر  را به سازمان داده و ضمن بیمه کردن تمام پرسنل نسبت به بیمه حوادث این مجموعه اقدام کرده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: رعایت جان شهروندان و نکات ایمنی در این مجموعه تفریحی اولویت نخست را دارد و با هرگونه کم توجهی و کم کاری برخورد خواهد کرد.

او می گوید: در راستای نظارت هرچه بیشتر بر روند فعالیت این مجموعه گردشگری این سازمان به صورت محسوس و نامحسوس بازدید‌هایی را انجام می‌دهد، بازدید‌های دوره‌ای به صورت هر سه ماه یک دفعه توسط ناظرین سازمان سیما و منظر شهرداری انجام می‌شود.

اصغری گفت: در جریان این بازدید‌ها طی روز‌های اخیر مواردی مشاهده شده که به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت برخی شهروندان بدون بستن کمربند ایمنی از این پل معلق استفاده کرده اند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با تاکید براینکه اخطار‌های لازم به پیمانکار داده شده است و باید سریعا پاسخگو باشد، گفت: در صورت اینکه مشاهده تکرار چنین رویه و عدم رعایت اصول و مقررارت ایمنی در حین استفاده شهروندان از این مجموعه را داشته باشیم قطعا از طریق مراجع قانونی نسبت به لغو قرار پیمانکار اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است؛طبق مشاهدات میدانی  در  روز های گذشته رخی از شهروندان با توجه به ازدحام جمعیت بدون استفاده از کمربند ایمنی از روی پل معلق عبور کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.