دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی استان مرکزی ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله خبر برگزاری دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی در استان مرکزی را به صورت زیر تشریح کرد.

اجلاسیه ۱۱۰ شهید طلاب و روحانی استان مرکزی دوشنبه (۱۹ اردیبهشت) ماه با حضور مسئولان و کشوری و خانواده شهدا و با سخنرانی حضرت آیت الله اختری رییس مجمع اهل بیت در مصلی بیت المقدش شهر اراک برگزار می‌شود.

این اجلاسیه با توجه به نقش روحانیون در دوران جنگ تحمیلی، در آستانه برگزاری کنگره بزرگ ۴ هزار روحانی شهید کشور که چهارم خردادماه در قم برگزار خواهد شد، در استان مرکزی برگزار می‌شود.

این اجلاسیه با هدف تبیین نقش و معرفی اقدامات تبلیغی و رزمی روحانیون در دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود و در کنار این اجلاسیه غرفه‌ای از آثار شهدای روحانی استان در جنگ تحمیلی برپا خواهد شد.

حجت الاسلام رجبی مسئول سازمان بسیج طلاب استان مرکزی هم در این نشست با اشاره به نقش مدیریتی، سازماندهی و هدایتی روحانیون در دوران دفاع مقدس گفت: رونمایی از ۷ جلد کتاب از حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس، روحانیون در اسارت رژیم بعث عراق، رونمایی از دومین تمبر روحانیت، خاطره گوی ، برپایی غرفه‌های فرهنگی و دیدار با خانواده شهدای روحانی ازجمله برنامه‌های دومین اجلاسیه ۱۱۰ شهید روحانی در استان مرکزی است.

حجت الاسلام رجبی گفت: برگزاری نمایشگاهی از آثار شهدای روحانی از دیگر برنامه‌های دومین اجلاسیه ۱۱۰ شهید روحانی استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.