استاندار مرکزی:

استانداری مرکزی از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده می‌کند

مخلص الائمه گفت: مدیریت ارشد دولت در استان مرکزی از ظرفیت بسیج سازندگی در پیاده‌سازی سند تحول دولت مردمی استفاده می‌کند.

 فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در آستانه هفدهم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

بسیج سازندگی در مقاطع مختلف خلاء‌ها و بحران را با حضور مؤثر خود به فرصت تبدیل کرده و عملکرد بسیج سازندگی در استان مرکزی در حوزه‌های مختلف درخشان است.

مدیریت ارشد دولت در استان از ظرفیت بسیج سازندگی در اجرای مأموریت‌ها و پیاده‌سازی سند تحول دولت مردمی استفاده می‌کند.

استانداری مرکزی برای شتاب، هم‌افزایی و هم‌گرایی در امر محرومیت‌زدایی، ستاد راهبری و هدایت حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی در استان مرکزی را تشکیل داده تا تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته شود و شاهد ناهماهنگی و سستی بین دستگاه‌های اجرایی نباشیم و همه دستگاه‌های استان موظف به همکاری و مشارکت با این ستاد می‌باشند.

تشکیل سازمان بسیج سازندگی نشان از دوراندیشی و حاصل اندیشه والای مقام معظم رهبری برای هویت بخشیدن به جوانان و مشارکت آن‌ها در امر خدمت رسانی، محرومیت زدایی و عرصه‌های سازندگی و عمرانی است و بسیج سازندگی کارآمدی و توانایی جوانان ایران اسلامی و تفکر نجات بخش بسیج را به اثبات رسانده است.

به برکت انقلاب اسلامی شاهد طنین انداز شدن تفکر و روحیه بسیجی در عرصه‌های مختلف هستیم و عملکرد بسیج در ۴۳ سال گذشته درخشان است و توانمندی‌ها و قابلیت‌های گره گشای بسیج، سرمایه عظیم کشور در برابر رفع توطئه‌ها و بحران‌ها است.

بسیج سازندگی یکی از شناخته شده‌ترین و موفق‌ترین جلوه‌های بسیج است و به برکت نقش آفرینی این سازمان شاهد تشکیل یک جریان قوی برای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی هستیم و این سازمان توانمند و خدمت رسان از آغاز شکل گیری نقش مهمی در پیشرفت و رفع فقر و محرومیت در کشور داشته است.

به برکت نقش آفرینی‌های بسیج سازندگی و اخلاص جهادگران بسیجی، پرچم خدمت و جهاد در کشور همواره برافراشته است و در مردم داری، مردم دوستی و مردم یاری پیشگام است و به عنوان الگویی برای سایر دستگاه‌ها تبدیل شده است.

نقش آفرینی بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف موجب شده رفع فقر و محرومیت در کشور شتاب بیشتری به خود بگیرد و آن چیزی که امروز نیازمند آن هستیم هم افزایی، مشارکت و همدلی دستگاه‌های خدمت رسان و متولی در امر محرومیت زدایی است که دولت سیزدهم در این راستا برنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.