از دیروز تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۱ از میان ۷ فوتی کرونا در کشور، ۲ نفر متعلق به استان کرمان بوده است.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان، ۲ نفر شامل: یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سن فوتی‌های شبانه روز گذشته، ۸۸ و ۸۲ سال بوده است.

او می‌گوید: مجموع جان باختگان کرونا ویروس در استان کرمان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۶۴۲ نفر رسیده است.

صحبتی گفت: موارد جدید بستری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان، ۱۰ مورد، شامل: ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

به گفته او هم اکنون ۵۳ نفر در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان بستری هستند که از این تعداد، ۲۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۲۳ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان را در نوبت اول ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۵۶۷ نفر، در نوبت دوم ۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۸۶۰ نفر و در نوبت سوم ۸۶۳ هزار و ۹۴۵ نفر اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار