رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در گیلان

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در گیلان خبر داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری با بیان اینکه رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی در گیلان همزمان با سراسر کشور از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت در تمامی شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود گفت: این رزمایش با رمز (یا فاطمه زهرا) شروع می‌شود و ۸۰۰ گروه جهادی با ۸ هزار و ۹۶۰ نفر در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی لازم را در سطح استان انجام می‌دهند.

به گفته احمد ابرهیمی، جهادگران در این رزمایش برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی، دامپزشکی، بهداشت و درمان، علمی و پژوهشی و اقتصادی را اجرا می‌کنند.

توزیع ۸ هزار بسته معیشتی و اهدا ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم بر خوردار از برنامه‌های این هفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان افزود: آب رسانی به ۷۵۰ روستای گیلان از دیگر برنامه‌های است که توسط بسیج سازندگی سپاه قدس و قرار گاه امام حسن مجتبی در دست اجراست که طی ۳ سال انجام می‌شود.

گیلان دومین استانی است که روستاهایش از لحاظ آب آشامیدنی سالم با مشکل مواجه است و در این هفته به ۱۵ روستا در شهرستان تالش آبرسانی می‌شود.

۵۰۰ واحد جدید مسکن محرومان در گیلان در دست ساخت است که در کمتر از یک سال ساخته و به مدد جویان کمیته امداد تحویل داده می‌شود.

بسیج مهندسین کشاورزی گیلان با آزمایش‌های مختلف روی ارقام پر محصول برنج و اجرای آزمایش‌های خاک و دیگر تحقیقات و با بهره گیری از فناوری دانش بنیان شاهد افزایش بیش از ۲۰ درصدی تولید برنج محلی در استان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.