فرمانده قرارگاه عمار گفت: صهیونیست‌ها می‌دانند که قدرت و وحدت بین مسلمانان یکی از اصلی‌ترین علائم ظهور است و تمام تلاش دشمن برای خنثی کردن این وحدت است.

حجت الاسلام مهدی طائب در دومین همایش "مرز همدلی ایران و افغانستان، همدل و هم مرز " و بزرگداشت شهیدان حریم رضوی و شهدای دانش آموز و نمازگزار افغانستان گفت: رسانه دنیا دست ما نیست و صهیونیست‌ها از ابتدا در رسانه سابقه تاریخی داشتند و اولین رسانه آن‌ها بوق و شیپور بود.

او گفت: صهیونیزم برای هر کارش پیوست رسانه‌ای دارد و خط اختلاف افکنی در جامعه مسلمانان ایران، افغانستان، عراق و کل منطقه در دستور کارشان هست و در آینده نیز از این اختلاف افکنی‌ها انجام خواهند داد و ما باید آگاهانه نسبت به این موضوعات اقدام کنیم.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: با توجه به آیه قرآن "وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ" عنوان کرد تمام مسلمانان باید با هم متحد باشند و تحت تاثیر اختلاف افکنی دشمن قرار نگیرند.

حجت الاسلام طائب گفت: ظهور امام زمان (عج) نقطه مورد اجماع تمام توده‌های مردم جهان است و امام زمان که می‌آید زمین را پر از عدل و داد می‌کند که نقطه مقابل آن شراب خواری و بی نمازی نیست بلکه ظلم هست.

او گفت: در ظهور امام زمان (عج) نیز باید کفه قدرت مومنین که با وحدت بین شیعه و سنی بیشتر شود تا امام زمان (عج) بیاید و به مقابله با ظلم و ستم برخیزد و این وحدت نباید اعتباری و دستوری بلکه واقعی باشد.


بیشتر بخوانید


فرمانده قرارگاه عمار گفت: صهیونیست‌ها دقیقا شرایط و علائم ظهور را مطالعه کرده اند و می‌کنند و می‌دانند که قدرت و وحدت بین مسلمانان یکی از اصلی‌ترین علایم ظهور است و تمام تلاش دشمن برای خنثی کردن این وحدت است.

ثمره خون شهیدان حریم رضوی همدلی دو ملت ایران و افغانستان

حجت الاسلام محمد سالم فهیمی مدیر مسئول مجتمع علمی فرهنگی عرفان هرات گفت: شهادتی که از ماه رمضان کلید خورد و در افغانستان مراکز درمانی و آموزشی و مساجد با در خون مردم آغشته شد، همچنان که محراب امام علی (ع) به خون آغشته گشت.

او گفت: با خون شهیدان به نقطه مقابل مقصود دشمنان رسیدیم و دل‌ها را به هم گره زد و دشمن در کمین نشسته تا یکانگی فرهنگی ما را به تاراج ببرد و تاریخ ما را وارونه بنویسد و ظرفیت‌های فکری و فرهنگی را نابود کند.

مدیر مسئول مجتمع علمی فرهنگی عرفان گفت: امروزه کار استکبار این است که از مسیر نفاق پیش بیاید و آشوب بپا کند و سپس قیومیت کشور را به دست گیرد و سپس آنرا رها می‌کنند تا تمام سرمایه‌ها و استعداد‌های کشور بلاتکلیف بمانند.

تفرقه افکنی مهمترین طرح یهود برای از بین بردن مسلمانان

حجت الاسلام سید علی هاشمی نماینده بیت آیت الله فیاض در تهران گفت: قرآن چهار دشمن برای مسلمانان و اسلام معرفی کرده است که مشرکین، منافقین و شیطان هستند و در آخر از یهود نام برده است که این دشمن همیشگی مسلمانان است.

او گفت: یهود از صدر اسلام تا کنون ۸۰ طرح برای تضعیف و از بین بردن مسلمانان داشته که مهمترین آن را می‌توان به تفرقه افکنی برشمرد.

در پایان مراسم از خانواده شهید اصلانی و دارایی و شهدای مدافع حرم  قدردانی شد، این همایش با همکاری موسسه مطالعات و بررسی راهبردی تلالو بعثت، بنیاد بین المللی رحمه للعالمین، معاونت تبلیغات آستان قدس و مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه و مهاجرین افغانستانی ساکن مشهد برگزار گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.