امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به گرانی اجناس در بازار از دولت خواست برای حل مشکل گرانی به دنبال راهکار اساسی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه، افزایش قیمت‌ها به ویژه در بخش کالا‌های اساسی را مشکل ساز دانست و گفت: با گران شدن کالا‌های اساسی بیشتر از همه افراد ضعیف جامعه به سختی می‌افتند و دولت باید برای حل این مشکل گام‌های اساسی بر دارد.

امام جمعه موقت شیراز گفت: دولت علت مشکلات موجود را قاچاق کالا و هزینه نکردن ارز تخصیص یافته در محل خود عنوان می‌کند و برای حل این مشکلات مبارزه با قاچاق و حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را در دستور کار قرار داده، اما این اقدامات کافی نیست.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی گفت: مغز‌های متفکر ستاد اقتصادی دولت اگر به راهکاری برای بالابردن ارزش پول ملی برسند قاچاق و احتکار برای سودجویان صرفه اقتصادی ندارد و شاهد چنین گرانی‌هایی نخواهیم بود.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: مهار کرونا با ساخت واکسن تولید داخل، اصلاح بودجه، پرداخت به موقع حقوق و مزایا و بالا بردن شاخص امنیت در کشور از جمله فعالتی اقدامات مثبتی است که توانسته نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی همچنین با انتقاد از افرادی که با وجود اقدامات خوب دولت به دنبال سیاه‌نمایی هستند، گفت: ۷ ماه بیشتر از روی کار آمدن دولت جدید نمی‌گذرد و رفع مشکلات اساسی جامعه زمان می‌برد و تضعیف دولت راه به جایی نخواهد برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.