بیش از ۱۰۰ دانش آموز نهاوندی در مسابقه دو رهروان شهدا و به یاد مرد میدان حاج قاسم و سرداران شهیدان علیرضا شمسی پور و حیدر سهرابی شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: بیش از ۱۰۰ دانش آموز در مسابقه رهروان شهدا و به یاد مرد میدان سپهبد شهید حاج قاسم و سرداران شهیدان علیرضا شمسی پور شهید شاخص ورزش کشور و حیدر سهرابی شهید شاخص سال نهاوند مسافت ۴ کیلومتری از میدان سید شهدا تا مقابل سالن ورزشی شهید عبادالله خدارحمی را دویدند.

سلیمان جوانمردی گفت: دانش آموزان دونده با لباس‌های متحد الشکل منقش به عکس حاج قاسم مرد میدان دویدند.

رئیس اداره ورزش نهاوند گفت:در این مسابقه که با حضور مسئولان شهرستان و استان برگزار شد کمیته استعداد یابی دو ومیدانی استان و شهرستان نیز فعال بود و نفرات اول تا سی ام را به اردوی تمرینی کمیته استعداد یابی و انجام تمرین و تست فراخواندند.

جوانمردی گفت:این مسابقه با مشارکت اداره ورزش و جوانان هیات دو ومیدانی بسیج رسانه نهاوند سپاه پاسداران دفتر نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری برگزار و در پایان به ۱۱نفر لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد.

او گفت: نفرات اول تا سوم این مسابقه سید محمد مهدی حسینی فرد، پارسا خزای و محمد امین احمدوند بودند.

همچنین در پایان این مراسم از پیشکسوتان دو و میدانی نهاوند آقایان کرم سهرابی، محمد خزایی، مسعود سهرابی، فتح الله احمدوند، محمد سجادفر دلیجانی و خانواده مرحوم خلیل مومنی تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.