در ساعت ۹:۵۰ شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۲۱۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۹۳۱ واحدی قرار گرفت.

امروز شنبه (۱۷ اردیبهشت) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار و ۱۵۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۰ شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۲۱۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۹۳۱ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۳۵۹ واحد در ارتفاع ۴۲۵ هزار و ۸۳۳ واحدی قرار گرفت.

صف خرید و فروش سهام در ۱۷ اردیبهشت

سه نماد شپنا، شبندر و پارسان بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شپنا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۱۵ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۲ واحدی قرار گرفت.

سه نماد آریا و شاوان نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته اند.

در ساعت ۱۰:۴۰ شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۶۴۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۳۶۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۵۶۰ واحد در ارتفاع ۴۲۶ هزار و ۳۳ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شپنا، شبندر و پارسان بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۲۴ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۴۲ واحد قرار گرفت. سه نماد آریا، شاوان و فرابورس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

فرابورس نیز پرتراکشن‌ترین نماد این دقایق بازار فرابورس است. در این دقایق ۱۱۲ نماد در صف خرید و ۱۸ نماد در صف فروش هستند.

صف خرید و فروش سهام در ۱۷ اردیبهشت

در ساعت ۱۲:۲۰ شاخص کل بورس با رشد ۱۳ هزار و ۹۵۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۶۷۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۸۱۷ واحد در ارتفاع ۴۲۶ هزار و ۲۹۱ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شپنا، شبندر و پارسان سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس بوده اند. شاخص کل فرابورس هم با رشد ۱۵۲ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۶۹ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۱۴ هزار و ۷۸ واحد در تراز یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۷۹۶ واحد متوقف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار