مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: در تعطیلات هفته گذشته، ۲۲۹ فقره بازرسی از تاسیسات گردشگری استان با هدف نظارت بر نحوه ارایه خدمات به گردشگران انجام شد.

علیرضا خزائلی گفت: در تعطیلات هفته گذشته، ۲۲۹ فقره بازرسی از تاسیسات گردشگری استان با هدف نظارت بر نحوه ارایه خدمات به گردشگران انجام که در خلال این بازرسی‌ها ۶ فقره تذکر شفاهی و همچنین پنج مورد اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری ارایه شد.

 تاسیسات گردشگری مورد بازرسی قرار گرفته شامل اقامتگاه‌ها (هتل، هتل آپارتمان، میهمان پذیر و اقامتگاه‌های بوم گردی)، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، رستوران‌های بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی بود.

 تمرکز بازرسی‌ها بر رعایت نرخنامه‌های ابلاغی و گران فروشی، جلوگیری از کم فروشی و رعایت نکات بهداشتی ابلاغ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با اشاره به تکمیل ظرفیت اماکن اقامتی استان در تعطیلات هفته گذشته، گفت: طی این مدت ۲۴ هزار و ۵۶۶ نفر اقامت در اماکن اقامتی استان به ثبت رسید و تا پایان روز گذشته در مجموع ۱۰۱ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان بازدید کردند.

استان قزوین دارای حدود ۲۵۰ واحد تاسیسات گردشگری است که شامل مجتمع خدماتی و پذیرایی، واحد‌های اقامتگاهی (هتل، هتل آپارتمان، میهمان پذیر و اقامتگاه‌های بوم گردی)، دفاتر خدمات مسافرتی و سه آموزشگاه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار