مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: بحث تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال باعث تحریک فیفا می شود.

امیررضا واعظ آشتیانی گفت:در حال حاضر دعوا بر سر ماندن یا جدایی دبیرکلی فعلی فدراسیون فوتبال است. با توجه به اینکه جلسه مجمع فدراسیون فوتبال چند روز دیگر برگزار می‌شود به همین علت تغییر دبیر کل منطقی و منصفانه نیست. اگر این اتفاق بیفتد در آن صورت شائبه‌هایی مبنی بر مهندسی کردن انتخابات و مجمع مطرح می‌شود. چرا می‌خواهند خود را در مظان این اتهام قرار دهند و به تعبیر دیگری شاخک‌های فیفا حساس شود. بهتر است آقایان کاری نکنند که منافع ملی زیر سؤال برود.

در روز‌های اخیر صحبت‌هایی مبنی بر تغییر حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال مطرح شده است و حتی از حسین خطیر به عنوان جایگزین او نام برده شده است، اما این موضوع تکذیب شد.


بیشتر بخوانید


واعظ آشتیانی درباره دو دستگی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: اعضای هیئت رئیسه باید انسجام و وحدت خود را حفظ کرده و در روز مجمع با سند و مدرک از عزل موقت شهای الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال دفاع کنند. البته آن‌ها به خاطر منافع شخصی و گروهی در حال جدال با یکدیگر هستند و بزرگترین اشتباه هیئت رئیسه همین مسئله است.

در حالی که جلسه مجمع فدراسیون فوتبال برای تعیین وضعیت ریاست عزیزی خادم قرار است به زودی برگزار شود، اما اعضای هیئت رئیسه در برخی از مسائل با یکدیگر اختلاف دارند و همین موضوع حاشیه‌هایی را به وجود آورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار