محمدی: ناراحتی پرسپولیسی ها بابت پاداش ها شیطنت دوستان است

سرپرست معاونت ورزش باشگاه پرسپولیس گفت: برخی از دوستان با مطرح کردن بحث پاداش‌ها می‌خواهند آرامش تیم را برهم بزنند.

محمد محمدی درباره ناراحتی بازیکنان از پرداخت نشدن پاداش‌ها گفت: این موضوع شیطنت یکسری از دوستان است. آن‌ها می‌خواهند آرامش تیم را برهم بزنند. همه بازیکنان و کادر فنی تمام توان خود را گذاشتند تا در ۵ هفته باقی مانده  نتایج خوبی بگیرند. همچنین  مشکلات مالی به زودی مرتفع می‌شود و شاهد ثبات مالی در باشگاه خواهیم بود.

 بازیکنان پرسپولیس  انتظار داشتند که مثل خیلی دیگر از تیم‌های لیگ برتری بعد از هر برد پاداش آن بازی را بگیرند، اما پیش از بازی با پیکان به آن‌ها گفته شد که در صورت برد در ۶ بازی این پاداش به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

 تمدید قراردادها بعد از بازی با ذوب آهن نهایی می شود 

محمدی درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: ما با بازیکنانی همانند ترابی و سرلک به توافقات خوبی دست یافتیم و بعد از بازی با ذوب آهن قراردادشان را نهایی می‌کنیم.  تمدید قرارداد بازیکنان ملی پوش در اولویت  قرار دارد و طبق نظر گل محمدی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی ترابی و میلاد سرلک قراردادشان در انتهای فصل به پایان می‌رسد و به همین علت درویش مدیرعامل باشگاه مذاکراتی با این بازیکنان انجام داده تا رضایتشان را برای تمدید قرارداد جلب کند.


بیشتر بخوانید


باز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فرقی به حال ما نمی کند 

سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه گفت:  برای پرونده رادوشوویچ قرار است  از تجربیات وکیل خارجی استفاده کنیم. همچنین طلب استوکس هم پرداخت می‌کنیم تا مشکلی به وجود نیاید. هیچ فرقی نمی‌کند که پنجره نقل و انتقالاتی ما باز یا بسته باشد چرا که زمان جذب بازیکن هنوز فرا نرسیده است.

باشگاه پرسپولیس  که در پرونده آنتونی استوکس از سوی فیفا محکوم به پرداخت ۸۶ هزار دلار شده است، مهلت ۴۵ روزه اش برای پرداخت این مبلغ به پایان رسیده و  با اعلام وکیل استوکس به فیفا مبنی بر وصول نشدن پول، پنجره نقل و انتقالاتی اش  به زودی بسته می‌شود.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار