فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۲ هزارو ۵۸۱ گروه جهادی با ۳۰ هزار نفر جمعیت با هدف محرومیت زدایی در لرستان فعالیت می‌کنند.

مرتضی کشکولی در آیین رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت هفته سلامت، با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از اهداف اصلی ایجاد بسیج سازندگی است، گفت: زمینه برای ظهور استعداد‌های جوان، استفاده از ظرفیت جوانان دغدغه‌مند و ولایت‌مدار برای کمک به محرومان همچنین سازماندهی پشتوانه جوانان در صحنه جهاد از دیگر اهداف تشکیل بسیج سازندگی است.

وی می گوید: نسل اول بسیجیان کشور نیاز دفاع مقدس را رفع کرد و پس از آن در صحنه‌های سیاسی و امنیتی و امروز نیز در محرومیت‌زدایی و توسعه همواره به‌عنوان پشتوانه قوی نظام و انقلاب پای کار می‌باشد.

به گفته وی گروه‌های جهادی و بسیج گاهی در دوره‌هایی که دولت‌ها هم‌سو نبودند بدون هیچ‌گونه چشمداشتی و در یک غربت سیاسی خلأ‌های محرومیت و نیاز کشور را پر کردند و در هر دوره‌ای بیمه‌کننده کشور و انقلاب می‌باشند.

فرمانده سپاه لرستان گفت: خیل عظیم گروه‌های جهادی و بسیج مردم را از برکات نظام بهره‌مند می‌کنند و حلقه وصل مردم و حاکمیت نیز می‌باشند و اجازه نمی‌دهند واگرایی در مردم نسبت به نظام و انقلاب ایجاد شود.

سردار کشکولی گفت: جوانان انقلابی بدون چشمداشت مادی وقت، جوانی و تخصص خود را در خدمت نظام و انقلاب می‌گذارند و باید این آمادگی را داشته باشیم که با الگودهی در منطقه به کمک نیرو‌های مقاومت بشتابیم.

وی همچنین می گوید: امروز ۶۳۰ گروه به مناطق محروم به مدت ۱۰ روز در عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، گروه اجتماعی، حوزه فرهنگی و جهاد تبیین، مهارت‌آموزی و اشتغال، بسیج مهندسین کشاورزی، گروه‌های رفع مشکلات حقوقی و مهندسی صنعت اعزام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.