با ورود دادستانی تاکستان تولید روغن در یک شرکت افزایش یافت

با ورود دادستانی تاکستان تولید روغن خوراکی در یک شرکت به دو برابرافزایش یافت.

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان گفت: طی روز‌های اخیر عرضه روغن خوراکی در سطح فروشگاه‌های کشورکاهش یافته بود و به همین خاطر شهروندان از حیث تامین این کالای اساسی دچار مشکل شده بودند، که این موضوع جای نگرانی داشت.

وی افزود: در راستای تامین نیاز بازار و جلوگیری از احتکار روغن، دادستانی شهرستان تاکستان به میزان تولید روغن خوراکی در تنها شرکت استان ورود و طی ابلاغیه‌ای خواستار افزایش تولید به منظور رفع نیاز بازار شد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: این شرکت که سهم قابل توجهی از حیث تامین روغن خوراکی بازار کشور دارد، پیش از این روزانه ۴۰۰ تن تولید روغن خوراکی داشت، که حسب پیگیری‌ها و مساعدت‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی این شرکت با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت تولید و تا زمان رفع کمبود بازار، تولیدات روزانه خود را به ۸۰۰ تن افزایش داد.

رجبی اظهار داشت: قطعاً بحث تامین کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی از دغدغه‌های دستگاه قضایی است و این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان هشدار داد: شناسایی متخلفان و محتکران کالا‌های اساسی و بحث رصد انبار‌ها بخصوص انبار‌های خانگی در دستور کار قرار دارد و یقیناً برخورد دستگاه قضایی با متخلفان بازار و محتکران سخت و بدون اغماض خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار