مسوول بهداشت محیط خاش گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۴۵۸ مورد بازدید بازرسان بهداشت محیط این شهرستان از قنادی‌ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است.

مسعود آزادی  گفت: از ابتدای امسال  تاکنون ۱۸۸ مورد بازدید از قنادی‌ها و مراکز تهیه و توزیع زولبیا، بامیه، آش و حلیم انجام شده است.

او گفت:  یک هزارو ۲۷۰ مورد بازدید از سایر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بهداشتی صورت گرفته است  و  همکاران ما در ماه مبارک رمضان ۲۰۶ مورد بازدید از مساجد در شب‌های احیا و ختم قرآن و ۲۱۳ مورد بازدید مشترک با ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و اتاق اصناف نیز داشته‌اند.

مسوول بهداشت محیط خاش سیستان و بلوچستان  گفت: جمع‌آوری و معدوم‌سازی یکهزارو ۳۰۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف و معرفی به مراجع قضایی ۴۲ مورد، تعطیلی ۲ مکان کسب غیر بهداشتی، کلرسنجی از آب آشامیدنی شهری و روستایی یک هزارو ۵۵۰ مورد، نمونه‌برداری از آب آشامیدنی شهری و روستایی ۱۸۸ مورد، نمونه‌برداری از مواد غذایی مشکوک ۸۳ مورد و ۴۲۶ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی از اقدامات مهم بهداشت محیط خاش در این مدت بوده است.

او گفت: در این مدت پیگیری شکایات مردمی و سامانه فوریت‌های سلامت محیط و کار هفت مورد را داشته‌ایم  و تلفن رسیدگی به شکایات ستاد فوریت‌های سلامت محیط و کار به شماره ۱۹۰ یا ۰۵۴۳۳۷۲۸۹۳۲ آماده پاسخگویی به اعتراضات و شکایات شهروندان خاش است.

آزادی گفت: شناسایی و تذکر به خانواده‌های متخلف رهاسازی فاضلاب ۴۳ مورد و معرفی ۱۳ مورد از متخلفان فاضلاب به مراجع قضایی از دیگر اقدامات مهم این واحد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.