استاندار اردبیل گفت: روحیه جهادی کلید رفع محرومیت‌ها بوده و رفع مشکلات با این روحیه امکان‌پذیر است.

سیدحامد عاملی گفت: روحیه جهادی کلید رفع محرومیت‌ها بوده و رفع مشکلات با این روحیه امکان‌پذیر است؛ فعالیت جهادی منحصر به زمان جنگ نیست و در شرایط کنونی نیز برای عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نیازمند کار جهادی هستیم.

استاندار اردبیل در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی استان در ورزشگاه تختی اردبیل گفت:جهاد در راه خدا فقط به‌صورت جانی نیست و همه می‌توانند با ظرفیت‌ها و استعداد‌های خود از جمله علم، مال، تخصص و گره‌گشایی از کار مردم، در مسیر اقدام جهادی گام بردارند که این تلاش و کار به رشد تعالی و توانمندی فرد نیز منجر می‌شود.

عاملی می‌گوید: کار به‌خاطر خدا از مهم‌ترین ویژگی‌های کار جهادی است و همچنین قرار گرفتن در مقابل نیرو‌های منفی از جمله نفس و دشمن، از دیگر شاخصه‌های اقدامات جهادی بوده و با راحت‌طلبی و عافیت‌طلبی، این نوع اقدامات محقق نمی‌شود.

او گفت: با توجه به ورود دولت به‌منظور همکاری با جهادگران در راستای رفع محرومیت‌ها، برای اختصاص امکانات به گروه‌های جهادی جهت محرومیت‌زدایی در سطح استان هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

استاندار اردبیل می‌گوید:فعالیت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان اردبیل نشان‌دهنده وجود سرمایه بالای انسانی است که از اقدامات جهادی می‌توان به احداث بیش از ۹۰۰ واحد مسکن محرومان، احداث پل‌ها و سد‌های معیشتی و آغاز آب‌رسانی به ۴۵۴ روستا اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.