پلیس قاتلان جوان محلاتی را در همان دقایق ابتدایی شناسایی، دستگیر و راهی زندان کرد.

پلیس شهرستان محلات دو فردی که یک جوان ۲۰ ساله را در یک درگیری به قتل رسانده بودند، شناسایی، دستگیر و راهی زندانکرد.

سرهنگ کارآگاه " کامیار چهری " رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این زمینه توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

در پی اعلام مرکز فویت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستا‌های شهرستان محلات، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

با حضور پلیس در محل مشخص شد یک مرد جوان ۲۲ ساله با همدستی پدر و پدر بزرگش به علت وجود اختلافات قبلی با یک پسر جوان ۲۰ ساله دیگر در یکی از روستا‌های شهرستان محلات درگیر شده اند که طی این درگیری وی بر اثر ضربات مهلک چاقو از ناحیه سر و شکم به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد که از همان دقایق اولیه این گزارش، تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و شهرستان محلات، تحقیقات فراگیر خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کردند.

در همان دقایق ابتدایی تحقیقات پلیس، سرنخ‌هایی از مخفیگاه قاتلان در شهرستان محلات به دست آمد و سرانجام با حضور بهنگام پلیس، متهمان ساعاتی پس از وقوع قتل با انجام عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس، جوان ۲۲ ساله با توجه به اسناد و مدارک موجود به قتل به علت برخی اختلافات قبلی با همدستی پدر و پدر بزرگش اعتراف کرد.

متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.