مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: هرگونه گران‌فروشی خودسرانه نان سنتی با برخورد قاطع دستگاههای نظارتی مواجه خواهد شد.

حمیدرضا نوری گفت: هرگونه گران‌فروشی خودسرانه نان سنتی با برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی مواجه خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: شلوغی برخی واحد‌های نانوایی هم به دلیل چند روز تعطیلی و اتمام موجودی نان مردم در خانه‌ها پس از بازگشت از سفر بوده است بنابراین هیچ تغییری در میزان پخت و عرضه نان در استان و مشهد نداریم.

او گفت: هم اکنون خرید گندم انبار شده سال گذشته از کشاورزان همچنان در حال انجام است و تا کنون ۶ هزار و ۶۱۰ تن گندم خریداری و ذخیره سازی شده است.


بیشتر بخوانید


نوری گفت: خرید تضمینی گندم از چند روز آینده در استان خراسان رضوی کلید خواهد خود و در این بخش نیز طبق برنامه پیش خواهیم رفت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با وجود افزایش قیمت نان صنعتی، توزیع سهمیه آرد نانوایان این استان طبق روال و بدون هیچ کمبود و کاهش سهمیه‌ای در حال انجام است.

توزیع سهمیه آرد نانوایان خراسان رضوی طبق روال در حال انجام است

او گفت: همچون گذشته توزیع و تحویل سهمیه آرد نانوایان سنتی و همچنین ذخیره‌سازی گندم و آرد در حال انجام است.

نوری گفت: خرید آرد توسط نانوایی‌ها از طریق سامانه انجام می‌شود و در صورت عدم اقدام برای دریافت سهمیه به طور قطع نانوایی آرد نخواهد داشت که این امر ارتباطی به موجودی آرد و یا روند توزیع ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با وجود افزایش قیمت نان صنعتی، توزیع سهمیه آرد نانوایان این استان طبق روال و بدون هیچ کمبود و کاهش سهمیه‌ای در حال انجام است.

نوری گفت: به هیچ وجه افزایش قیمت و یا تغییری در میزان تولید نان مردم نداریم و از این بابت جای نگرانی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۵۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تخلفات در زمینه گرانفروشی نان های سنتی در واحدهای آزاد پز بیشتر است