فرمانده انتظامی البرز از دستگیری فردی که تحت عنوان سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه‌های مسکونی ۶ هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود در این استان خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر کلاهبرداری گسترده توسط فردی در استان البرز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او می گوید: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد متهم با اغفال و جلب اعتماد افراد با ترفند‌های مختلف تحت عنوان سرمایه گذاری و تحویل واحد‌های مسکونی در موعد مشخص مبادرت به اخذ مبالغ فراوانی از مردم کرده است.

به گفته فرمانده انتظامی البرز در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم اقدام به کلاهبرداری در قالب ۱۲ پروژه مسکونی کرده است که با انجام اقدامات پیچیده پلیسی توسط ماموران، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

اوگفت: متهم قصد خروج از کشور را داشت که خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس دستگیر و تاکنون ۳۰۰ نفر از مالباختگان و شاکیان در این رابطه شناسایی شده اند.

محمدیان می گوید: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از یک منزل مسکونی به صورت مسلحانه در شهرستان فردیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی البرز در ادامه تیمی از عوامل مجرب یگان مذکور با حضور در محل سرقت و با انجام تحقیقات اولیه دریافتند سارق با تهدید دختر مالک ساختمان با سلاح کمری، مقادیری طلا و اسناد را سرقت و از محل متواری شده است.

او گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار