رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته ۲۴ درصد کاهش یافته است.

محمد پهلوان گفت: خوشبختانه طی یک روز گذشته موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه به ثبت نرسید که این امر نشان از همراهی و همکاری عموم مردم و تلاش بی‌وقفه مدافعان سلامت در خدمت‌رسانی به بیماران دارد.

 او گفت: طی یک روز گذشته ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۶۲ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

پهلوان گفت: در حال حاضر ۲۳۷ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۸۸ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

او گفت:  تمام سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در همه ایام در آمادگی کامل هستند، طی یک روز گذشته ۳۸۹ بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها یا مراکز منتخب مراجعه کرده و خدمات درمانی را به صورت سرپایی دریافت کردند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کرونا هنوز به پایان نرسیده و همچنان باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و در صورت تکمیل نشدن واکسیناسیون نسبت به آن اقدام شود، تمام مراکز واکسیناسیون در مناطق مختلف دانشگاه فعال و آماده خدمات‌رسانی به همه گروه‌های هدف از پنج سال به بالاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.