در ساعت ۰۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶۱۵  واحد در تراز یک میلیون و ۵۵۲ هزار واحدی قرار گرفت.

امروز دوشنبه (۱۹ اردیبهشت) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۷۴۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۳ هزار و ۴۱ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۰۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶۱۵  واحد در تراز یک میلیون و ۵۵۲ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد یک هزار و ۵۲۹ واحدی در ارتفاع ۴۳۰ هزار و ۵۴۱ واحدی ایستاد. سه نماد شبندر، شستا و شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند.

آسیاتک نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با افت ۳۲ واحد در ارتفاع ۲۱ هزار و ۱۶۹ هزار واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، بپاس و فرابورس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. در این دقایق ۸۴ نماد در صف خرید و ۱۶ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱ شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۶۶۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۶ هزار واحدی قرار گرفت.

سه نماد شستا، خساپا و خپارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق بازار داشته اند. همچنین ارزش بازار نیز هم اکنون ۶ هزار و ۱۴۹ میلیارد تومان، ارزش بازار ۳ هزار و ۳۷۶ میلیارد تومان و حجم معاملات نیز ۶ میلیارد سهم است. بیشترین حجم معاملات نیز به ترتیب به سهام شستا، خساپا و خپارس متعلق است.

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس ۶ هزار واحد دیگر اُفت کرد و با اُفت ۱۲ هزار و ۹۰۱ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۵۴۰ هزار و ۱۴۰ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز ۲ هزار و ۲۱۰ واحد اُفت کرد و بر روی پله ۴۲۶ هزار و ۸۰۱ واحد قرار گرفت.

سه نماد فارس، شبندر و شستا بیشترین تاثیر را بر روی شاخص داشتند و همچنین شستا، اسیاتک و خساپا نیز از جمله نماد‌های پرتراکنش بازار سرمایه بودند.

شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۰۷ واحدی بر روی پله ۲۱ هزار و ۹۵ واحد قرار گرفت. آریا، بپاس و زاگرس از نماد‌های تاثیرگذار بر روی این شاخص بودند.

همچنین از میان ۶۹۸ نماد، ۹۱ نماد در صف خرید و ۷۶ نماد در صف فروش قرار دارند.

صف خرید و فروش سهام در ۱۹ اردیبهشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار