استاندار اردبیل گفت: اعتبار اولیه برای آغاز عملیات احداث خوابگاه برای دانشگاه فرهنگیان در استان جذب می‌شود.

سیدحامد عاملی گفت: با توجه به این‌که فضای دانشگاه فرهنگیان اردبیل برای دانشجومعلمان در حال تحصیل محدود است، اعتبار اولیه برای آغاز عملیات احداث خوابگاه جذب می‌شود و تا زمان اجرا و تکمیل نهایی این خوابگاه، مقدمات تأمین فضای خوابگاهی با انجام کارشناسی‌های لازم از ساختمان‌های مازاد سایر دانشگاه‌ها و یا بخش خصوصی، انجام می‌گردد.

استاندار اردبیل در بازدید از دانشگاه فرهنگیان استان گفت: معلمان در انسان‌سازی و توجه به تربیت نسل سالم و موثر رسالت و دغدغه بزرگی داشته و انتقال‌دهنده مفاهیم معنوی به انسان‌ها هستند و با همین ویژگی، مسیر پیامبران را ادامه می‌دهند.

عاملی می‌گوید: بهره‌مندی از مزیت زندگی در دنیا منحصر به مادیات نیست و در این زمینه معلمان می‌توانند اهمیت زندگی معنادار و دارای هدف را به انسان‌ها و نسل جدید آموزش دهند و در کنار توجه به تعالیم معنوی و پرورش روح عزتمندی و کرامت در زندگی، اهمیت امکانات مادی نیز غیرقابل انکار است.

او گفت: تعلیم و تربیت در رشد جوامع از اهمیت اساسی برخوردار بوده و لازم است مقدمات تأمین امکانات فیزیکی و نیازمندی‌های ارتقای آموزشی دانشجو معلمان استان اردبیل فراهم شود و به جهت اهمیت موضوع تعلیم و تربیت، بنده حاضر هستم شخصا برای اعتلای دانشگاه فرهنگیان وقت بگذارم.

لازم به ذکر است؛ نشست صمیمی با دانشجومعلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان و بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه، از جمله برنامه‌های حضور استاندار اردبیل در این مرکز آموزشی بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.