مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از تهیه ۱۱ سری جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند جامعه کارگری اردکان با همت واحد‌های تولیدی خبر داد.

محمدرضا فلاحتی گفت: با همکاری واحد‌های تولیدی اردکان مبلغ ۳میلیارد ریال برای تهیه جهیزیه، ۲میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای انجمن زندانیان اردکان و مبلغ ۴۰۰میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان استان یزد اختصاص یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بسیاری از زوج‌های جوان در شهرستان‌ها و مناطق روستایی و محروم هستند که بخاطر مشکل جهیزیه نمی‌توانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند و امیدواریم این کاری که امروز در اردکان انجام شد به زودی در سایر شهرستان‌ها نیز انجام شود.

او با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی خانواده‌های نیازمند مورد توجه قرار گرفته است گفت: همچنین امروز شاهد آزادی چند کارگر که به علت مباحث مالی و جرائم غیر عمد در حبس بودند با همکاری واحد‌های تولیدی اردکان به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

این مسئول آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی را امری خداپسندانه دانست و گفت: فراهم کردن زمینه آزادی سرپرست یک خانواده که به دلیل مشکلات مالی اسیر زندان شده است یک امر خیرخواهانه و خداپسندانه است و علاوه بر اینکه در این دنیا پاداش نیکویی دارد، در آخرت نیز عاقبت خوبی در انتظار نیکوکاران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.