محبی‌پور:

از گفتن عدم موفقیت‌ها پرهیزی نداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: از گفتن عدم موفقیت‌ها پرهیزی نداریم، چرا که کسی که به عمد خود را در مسیر خیانت و شکست قرار نداده باشد در اعلام آن ابایی نخواهد داشت.

اسماعیل محبی‌پور در نشست خبری که در راستای سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو که به میزبانی استانداری فارس برگزار شد، گفت: انتظار است خروجی این جلسات نگاهی به گذشته اقدامات و بیان اقدامات آینده دستگاه‌های اجرایی باشد.

اوگفت: مردم باید بدانند که مسئولان نظام چه اقداماتی تحت چه شرایطی انجام داده و در چه کار‌هایی موفق نبوده‌اند.

معاون استاندار فارس گفت: از گفتن عدم موفقیت‌ها پرهیزی نداریم، چرا که کسی که به عمد خود را در مسیر خیانت و شکست قرار نداده باشد در اعلام آن ابایی نخواهد داشت.

محبی‌پور گفت: مدیران ما باید این مسئله را برای مردم توسط رسانه‌ها روشن کنند که قرار است چه کنیم و چگونه به هدف برسیم؟

او گفت: چرایی و چگونگی دو موضوعی است که اصحاب رسانه باید در ارتباط با مدیران آن مطالبه کنند، اگر این دو سال پاسخ داده شود نشان داده می‌شود که مدیران با داده‌های دقیق می‌توانند پاسخگو باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مهمان دوستی و رابطه انسانی مردم با یکدیگر موجب شده تا فارس و شیراز جذابیت داشته باشد و اگرچه فضای تاریخی و گذشته ما جذابیت دارد، اما آن نوع دستی موجب رابطه انسانی صحیح مردم ما با میهمانان شده است. از جمله نماد‌های قابل توصیف حس نوع دوستی،  سیل ٩٨ است که ابعادی جهانی پیدا کرد و دیگری موضوع شیوع کرونا و کمک‌های مومنانه.

محبی‌پور گفت: امروز بهزیستی فارس به دلیل همراهی، مشارکت و نوع دوستی مردم از موفق‌ترین دستگاه‌های اجرایی است که باید در مسیر تقویت آن گام‌های موثری برداشته شود.

او در این جلسه به ساماندهی فضای شهری،  اتباع بیگانه، معتادین متجاهر، کودکان خیابانی و کار و متکدیان اشاره و گفت: در بحث متعادین متجاهر از دی ماه سال ۱۴۰۰ کار جمع آوری آغاز شده است.

این مقام مسئول گفت طرح شناسایی اتباع بیگانه از فرودین ماه آغاز شده و اتباع غیرمجاز تا خردادماه برای تعیین تکلیف مهلت دارند و پس از خرادماه هیچ کسی ثبت سامانه نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار