استاندارد اردبیل:

زیرساخت‌های پل معلق شیشه‌ای هیر تکمیل شود

استاندار اردبیل بر حمایت عملی از سرمایه گذاران هیرلند و راه اندازی پروژه‌های گردشگری دیگر توسط این سرمایه گذاران در استان تاکید کرد.

سید حامد عاملی گفت: تکمیل زیرساخت‌های مجموعه پل معلق شیشه‌ای هیر از جمله ساماندهی و آسفالت جاده دسترسی و توسعه پارکینگ اولویت اساسی است که باید هرچه زودتر اجرایی شود و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار اردبیل در جلسه‌ای با مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر و نائب رئیس هیات مدیره پل معلق شیشه‌ای هیر بر حمایت عملی از سرمایه گذاران و مدیران مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر تاکید کرد و گفت: هم اکنون پل معلق شیشه‌ای هیر به الگوی موفق طرح گردشگری در کشور تبدیل شده و قطب جدید گردشگری محسوب می‌شود و باید موانع این پروژه و مطالبات سرمایه گذاران برطرف شود و با توجه به در پیش بودن فصل تابستان زیرساخت‌های این پروژه به طور کامل تکمیل شود.

عاملی می‌گوید: سرمایه گذاران پل معلق شیشه‌ای هیر ایده و طرح‌های نوین گردشگری در دیگر مناطق استان دارند که با حمایت همه جانبه این طرح‌های اجرایی می‌شود.

مدیرعامل پل معلق شیشه‌ای هیر نیز از حمایت‌های نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل، استاندار و فرماندار اردبیل و نمایندگان منطقه و مدیرکل میراث فرهنگی استان و مسئولان مربوطه استان و شهرستان اردبیل و بخشدار هیر و مسئولان شهر هیر قدردانی کرد و گفت: با حمایت مسئولان پروژه‌های بکر دیگری از جمله رستوران شیشه‌ای گردان برای نخستین بار در استان در مجموعه پل هیر راه اندازی می‌شود.

امیدوار می‌گوید: امیدواریم با اهتمام جدی آسفالت جاده دسترسی مجموعه پل هیر هر چه زودتر انجام شود و زیرساخت‌های گردشگری در شهر هیر از جمله مراکز اقامتی و رستوران و سرویس‌های بهداشتی و پارکینک راه اندازی شود.

او گفت: میراث فرهنگی استان در تکمیل زیرساخت‌های پروژه پل معلق شیشه‌ای هیر حمایت‌های همه جانبه‌ای داشته و اعتبارات خوبی اختصاص داده اند که قابل قدردانی است.

جبیری، نائب رئیس هیات مدیره پل معلق شیشه‌ای هیر هم ایجاد پروژه بکر و هیجانی گردشگری در مجموعه پل هیر را اولویت اساسی عنوان کرد و گفت: زیپ لاین و بگ جامپ و دوچرخه هوایی نمود این امر است و این پروژه‌ها در مجموعه توسعه می‌یابد.

او گفت: نگاه‌ها به شهر هیر جهانی شده و باید مسئولان استان برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در این شهر نگاه ویژه داشته باشند و اقدامات عملی انجام دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.