امیری نیا:

باید از لغو بازی‌های آسیایی برای آمادگی بیشتر خودمان استفاده کنیم

بازیکن تیم تنیس روی میز رعد پدافند هوایی گفت: پس از حضور در بازی‌های آسیایی می‌توان گفت لغو این بازی‌ها به نفع یا ضرر ما بوده است یا خیر.

سروش امیری نیا درباره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز و قهرمانی تیم رعد پدافند گفت:  مسابقات لیگ پس از چند سال برگزار شد و این رقابت‌ها از سطح بالایی برخوردار بود.

تیم رعد پدافند هوایی اصفهان در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز قهرمان شد و تیم‌های فراسنج تهران و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

او درباره بازی‌های کشور‌های اسلامی عنوان کرد: ما فردا یک اردوی ده روزه را در قطر شروع خواهیم کرد و پس از آن در سه مسابقه بین المللی اروپایی که دارای رنکینگ جهانی هستند شرکت خواهیم کرد و امیدوارم پس از این مسابقات با آمادگی بالایی در بازی‌های کشور‌های اسلامی و مسابقات جهانی شرکت کنیم.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۷ مرداد ماه در ۲۱ رشته ورزشی به میزبانی شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود.

امیری نیا درخصوص لغو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین گفت: پس از حضور دربازی‌های آسیایی می‌توان گفت که لغو این بازی‌ها به نفع یا ضرر ما بوده است، اما آمادگی من هر روز بیشتر می‌شود و ما باید از لغو بازی‌های آسیایی استفاده کنیم و آمادگی خودمان را افزایش بدهیم.

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین قرار بود شهریورماه برگزار شود، اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا در این کشور این بازی‌ها به سال آینده موکول شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار