اشتباه داوری یکی از عوامل باخت صنعت نفت

سرمربی صنعت نفت آبادان داوری در بازی صنعت نفت مقابل فولاد خوزستان را ضعیف و یکی از عوامل باخت صنعت نفت خواند.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان گفت: داوری تارخ در بازی امروز ضعیف و روز خوبی برای داوری او نبود و یکی از ضعف های آن را می توان در نگرفتن خطای فولاد روی امید خالدی در دقیقه 94 شاهد بود.

او نبود تجهیزاتی مانند بیسیم برای داوران در فوتبال ایران به عنوان یکی از بهترین های فوتبال آسیا فاجعه دانست.

سرمربی صنعت نفت آبادان بازی امروز تیم خود مقابل فولاد خوزستان را با کیفیت و دارای بار فنی بالایی دانست و گفت : بخش بیشتر بازی را فولاد مالکانه تر بازی کرد اما سعی نفتی ها بر این بود که به نقطه ضعف حریف که ضد حمله بود فشار بیشتری وارد کنند.

این مسئول گفت : بارها به بازیکنان تیم آبادان گفته ام پیش از حمله ی حریف باید حمله کرد اما در بازی امروز به لحاظ روانی و بدنی آمادگی کامل را نداشتند.

او از ادامه تلاش برای کسب پیروزی در چهار بازی بعد صنعت نفت آبادان خبر داد و گفت : البته تا زمانی که بودجه مناسبی نباشد نمی توان با تمام قوا به زمین رفت و ناچار به پرورش داشته هایمان هستیم به همین دلیل جوان های تیم ممکن است در روند بازی اشتباهاتی هم داشته باشند که با تجربه اصلاح می شود.

آقای منصوریان یکی از فشارهایی که به بازی نفتی ها وارد می شود را نبود هواداران در ورزشگاه دانست و از مسئولان آبادان خواست تلاش کنند که در 2 بازی خانگی باقی مانده و حضور هواداران صنعت نفت در ورزشگاه نشاط به شهر برگردد.

او در خصوص حواشی که بعد از بازی ایجاد شد گفت : اتفاق خاصی رخ نداد و حتی اگر صدایمان هم قدری بالا رود همه ی ما دوست هستیم.

فولاد تیم برتر بازی با نفتی ها

کیانوش رحمتی ، مربی تیم فولاد خوزستان نیز در این نشست گفت: می دانستیم از این بازی چه می خواهیم و بر این اساس هر بازیکن وظیفه خود را در بازی به خوبی انجام داد و از دقیقه یک تا پایان بازی از لحاظ آماری تیم برتر میدان بودیم

او برد فولاد در این بازی را حق آن دانست و گفت : اگر دقت بیشتری داشتیم گل‌های بیشتری هم به ثمر می‌رساندیم و با اختلاف 2 تا سه گل پیروز می شدیم چون موقعیت های خوبی را به دست اوردیم.

او گفت: در نیمه دوم یک شوت شیمبا زد که گلر نفت با سوپر واکنش دروازه را نجات داد، شوت پاتوسی را مدافعین نفت از روی خط دروازه در آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.