مدیر عامل هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته صلیب سرخ و هلال احمر آموزش همگانی در میادین و مکان‌های عمومی این استان آغاز شد.

موسوی گفت: آموزش همگانی یکی از مسئولیت‌های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز هستیم.

او می گوید: همزمان با هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات را برای عموم مردم ارائه می دهیم تا بتوانیم در حوادث خسارت‌های جانی و مالی را کاهش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این آموزش‌ها در شهر‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره در میادین و مکان‌های عمومی ارائه می‌ شود.

به گفته موسوی این آموزش ها در پیاده راه سبزه میدان زنجان و غرفه هلال احمر نمایشگاه سلامت در ابهر  انجام می‌شود.

او می گوید:  آموزش همگانی برای همه افراد جامعه لازم و ضروری است و با استفاده از آموزش، یادگیری، تمرین و تکرار می‌توان جان مصدوم را نجات و از آسیب‌های بیشتر جلوگیری کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان زنجان گفت: آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات شامل اقداماتی است که هنگام وقوع حوادث، برای جلوگیری از مرگ، پیشگیری از صدمات و عوارض بعدی، کاهش درد و رنج مصدوم قبل از رسیدن افراد حرفه‌ای و انتقال مصدوم به مراکز درمانی انجام می‌شود.

او می گوید: در حال حاضر آموزش‌های هلال احمر در ادارات، نهادها، محلات شهر‌ها و روستا‌های استان ارائه می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان آمادگی ارائه خدمات به کارکنان دستگاه‌های متقاضی و عموم مردم را دارد.

به گفته موسوی علاقمندان برای بهره مندی از آموزش‌های هلال احمر می‌توانند به واحد آموزش شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، طارم، خدابنده، ماهنشان و ایجرود مراجعه کنند.

او می گوید: آموزش‌های  هلال احمر برای عموم هموطنان علاقمند رایگان ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.