۵ تیم عملیاتی اورژنس به محل واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه - همدان اعزام شدند.

بهرام صیدی سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه  واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه - همدان خبر داد و در این رابطه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

صبح امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان ساوه همدان (لاین برگشت از سمت همدان به تهران)، نرسیده به پل نوبران دریافت شد و بلافاصله ۵ تیم عملیاتی اورژانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

براساس مشاهدات اولیه تاکنون ۱۰ نفر از مسافران این اتوبوس مصدوم شده اند که توسط نیرو‌های اورژانس در حال امدادرسانی و اعزام به مراکز درمانی هستند.

هنوز آمار دقیق مصدومین مشخص نیست و به محض اطلاع دقیق از میزان مصدومان این حادثه ترافیکی و علت وقوع حادثه اعلام خواهد شد.

آزاد راه ساوه - تهران، آزاد راه ساوه - همدان، محور اراک- قم، محور فرمهین - اراک، محور ازنا، محور زالیان، محور اراک - توره، محور دلیجان- اصفهان، محور بوئین زهرا و ... از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هستند که بیشترین سوانح رانندگی منجر به فوت در این مکان‌ها رخ می‌دهد.

اتوبوس واژگون شده که از مسیر اصلی خود منحرف شده، با یک خودروی سواری برخورد کرده و هم اکنون برای رها سازی این خودرو نیاز به جرثقیل است.

بر اساس اعلام اورژانس ساوه، حال عمومی راننده خودروی سواری وخیم گزارش شده که برای رهاسازی او درخواست جرثقیل و اورژانس هوایی شده است.

واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه - همدان

واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه - همدان

واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه - همدان

واژگونی اتوبوس در اتوبان ساوه - همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.