مدیر مسئول موسسه قرآنی بیت الاحزان گفت: ثبت نام دوره‌های شبانه روزی حفظ قرآن کریم فرصتی مناسب برای حفظ بدون دغدغه قرآن کریم قلمداد می‌شود و تخصصی حفظ کردن یکی از ویژگی‌های اصلی این مراکز است.

حجت الاسلام شاهسونی گفت: طرح حفظ شبانه روزی در یک سال صورت می‌گیرد و طی این مدت قرآن آموز با تجوید، تفسیر و ترجمه متون قرآنی نیز آشنا می‌شود ضمن اینکه قرآن آموزان از برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اردو‌های مختلف نیز استفاده می‌کنند.

او در خصوص طرح ملی رحله نیز گفت: مدت زمان این طرح که معمولا از تیر ماه آغاز می‌شود حدود ۵۰ روز است و طی این مدت قرآن آموز جزء سی ام و سوره مبارکه بقره را حفظ خواهد کرد.

به گفته شاهسونی، آموزش احکام و برگزاری کلاس‌های اخلاق نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که در دوره‌های حفظ قرآن بیت الاحزان وجود دارد و فرصتی مناسب در اختیار قرآن آموزان قرار می‌دهد.

این حافظ قرآن به نقش خیرین و نیک اندیشان نیز اشاره و گفت: با توجه به اینکه بیت الاحزان یک نهاد مردمی است و با عنایت به شرایط اقتصادی موجود، نیاز به حضور خیرین را احساس می‌کنیم، حضوری که بی تردید می‌تواند منشاء برکات معنوی فراوان برای این عزیزان باشد و موجبات حضور پرشور قرآن آموزان را نیز فراهم آورد.

او گفت: کسانی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر یا نام نویسی در این طرح‌ها هستند می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.ir مراجعه کنند و یا در ساعات اداری با شماره ۰۷۱۵۳۲۸۴۶۰۰ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.