مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از بهره برداری تالار وزنه برداری پارس آباد تا پایان سال جاری خبر داد.

سجاد انوشیروانی گفت: مشکلات ورزشی در شهرستان‌ها در حال تسهیل بوده و پروژه‌های ورزشی که چندین سال بلاتکلیف مانده‌اند در حال حاضر فعال و تعامل هیات‌های ورزشی شهرستان با هیات‌های استانی باید تنگاتنگ باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با فرماندار و روسای هیات‌های ورزشی شهرستانی پارس آباد گفت: مشکلات ورزشی در شهرستان‌ها در حال تسهیل بوده و پروژه‌های ورزشی که چندین سال بلاتکلیف مانده‌اند در حال حاضر فعال و تعامل هیات‌های ورزشی شهرستان با هیات‌های استانی باید تنگاتنگ باشد.

انوشیروانی در خصوص تزریق اعتبار به هیات‌های ورزشی گفت: دو سال متوالی است که اداره کل ورزش و جوانان در اول سال در جهت حمایت از ورزشکاران و تمرینات قهرمانان به حساب هیئت‌های ورزشی اعتبارات لازم را واریز کرده است.

او در خصوص پروژه ۵ هزار نفری پارس آباد گفت: پروژه ۵ هزار نفری شهرستان پارس‌آباد بیش از ۵۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد و تا زمانی که ۳۰ درصد این اعتبار تأمین نشود شروع و عملیات اجرایی پروژه امکان پذیر نیست این موضوع توسط نماینده محترم پارس آباد در مجلس در حال پیگیری است و ما هم به دنبال تامین اعتبار لازم برای شروع کار از طرف وزارت ورزش و جوانان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد با تامین منابع و تخصیص اعتبارات تا پایان سال تالار وزنه برداری این شهرستان را به بهره برداری برسانیم گفت: برنامه ریزی‌های لازم در جهت تعمیر و تجهیز سالن ورزشی توسط کارشناسان اداره کل انجام گرفته است و در شهرستان پارس آباد هم این مشکلات شناسایی شده و در حال بررسی و پیگیری می‌باشد.

انوشیروانی می‌گوید: در شهرستان پارس آباد این امکان وجود دارد که سالن‌ها از طریق ماده ۲۷ توسط بخش خصوصی بهسازی و بازسازی شود.

او به جذب منابع مالی از طرف سازمان‌های مربوطه اشاره کرد و گفت: در جذب تامین منابع تمام تلاش خود را انجام دادیم که بتوانیم پروژه‌های عمرانی استان را فعال کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان در حد توان در خصوص تهیه تجهیزات ورزشی به هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها عملکرد خوبی داشته است گفت: انتظار می‌رود که فرماندار شهرستان نسبت به مشکلات ورزش عنایت ویژه داشته باشد و با طرح کردن مشکلات ورزش در شورای برنامه ریزی شهرستان و استان نسبت به پیگیری اعتبارات لازم برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی اقدامات لازم را انجام دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.