مهم‌ترین حوادث ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف موتورسیکلت چهارچرخ قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت چهار‌چرخ خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه چهار برکه هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی بندرعباس-لارستان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه موتورسیکلت چهارچرخ خارجی قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش موتورسیکلت قاچاق مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ یوسفی گفت: برخورد با کالا‌های قاچاق به صورت جدی در دستور کار این فرماندهی است و از مردم تقاضا می‌شود موارد مشکوک را در کمترین فرصت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی گفت: طی هفته گذشته طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی و کارکنان اداره صمت در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

او با اشاره به بازدید از ۶۳ واحد صنفی طی هفته گذشته، گفت: در این طرح ۱۶ واحد صنفی نیز به علت بی توجهی به اخطار‌های داده شده پلمب و به ۲۵ واحد صنفی متخلف نیز اخطار داده شد.

فرمانده انتظامی پاسارگاد ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، از همه صنوف خواست با رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، پلیس را در برقراری امنیت اقتصادی جامعه یاری کنند.

دستگیری سارق انبار منازل با ۱۱ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری سارق انبار منازل مسکونی با ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از انبار منازل در محدوده شمال شرق شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او گفت: در همین رابطه ماموران کلانتری ۱۹ بوستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۱ فقره سرقت از انبار منازل اقرار کرد، گفت: در بازرسی از محل مورد نظر، مقادیری اموال مسروقه از نوع درِ فلزی، دوچرخه، کولر، ماشین لباسشویی و خشک کن کشف شد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و افراد مشکوک را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۰ تن آرد قاچاق در بختگان 

فرمانده انتظامی بختگان از کشف ۲۰ تن آرد قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد رحمانی گفت: ماموران انتظامی بختگان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این کامیون ۲۰ تن آرد قاچاق و خارج از توزیع شبکه را کشف کنند.
سرهنگ رحمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش آرد‌های مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: طرح انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها و برخورد با راکبان متخلف توسط پلیس این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی گفت: به منظور ارتقای نظم و امنیت عمومی، طرح برخورد با راکبان موتورسیکلت‌سوار متخلف طی هفته گذشته در شهرستان نی‌ریز اجرا شد.

او گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در اجرای این طرح ۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکت خلاف در معابر، تردد در پیاده‌روها، مخدوش و پوشاندن پلاک و ایجاد آلودگی صوتی و همچنین مزاحمت برای شهروندان کرده بودند را توقیف کنند.

دستگیری متهمان نزاع دسته جمعی در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: ۶ نفر از متهمان نزاع و درگیری دسته جمعی دستگیر و روانه دادسرا شدند.

سرهنگ مراد صارمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه چاوش بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان اقلید برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

او گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که تعدادی افراد به علت اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر و در این خصوص ۲ نفر بوسیله سلاح سرد به شدت مجروح شده‌اند.

دستبند بر دست متهم

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: ماموران سریعا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص ۶ نفر از عاملان نزاع و درگیری را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

سرهنگ صارمی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، از قاطعیت ماموران انتظامی که با اقدام به موقع از افزایش دامنه نزاع جلوگیری به عمل آوردند تشکر کرد و به بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی هشدار داد؛ سلب آسایش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس بوده و مجموعه انتظامی اقلید با همکاری مقام قضائی به شدت با مخلان نظم و امنیت عمومی که موجب سلب آسایش شهروندان شوند قاطعانه برخورد خواهند کرد.

دستگیری سارق با ۱۱ فقره سرقت در آباده

جانشین انتظامی آباده از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۱ فقره انواع سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین محمدی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه، مزارع و باغات، معابر و قطعات خودرو در برخی از محله‌های شهرستان آباده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: با آغاز تحقیقات پلیس سرانجام ماموران موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

جانشین انتظامی شهرستان آباده گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق ۷ دستگاه موتورسیکلت، گریس پمپ خودرو، سم‌پاش کشاورزی، فرز، دینام، چراغ نورافکن، دوربین مداربسته، تعدادی شیرآلات، چادرخودرو، پل فلزی معابر، نردبان، قیچی بزرگ و ابزارآلات کشاورزی مسروقه کشف شد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۱ فقره سرقت منزل، مغازه، مزارع و باغات، معابر و قطعات خودرو اقرار کرد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان تاکید و از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

تصادف سمند با موتورسیکلت یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: تصادف سمند با موتورسیکلت در بلوار مادر یک کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در بلوار مادر شهرستان جهرم، بلافاصله ماموران پلیس و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

او گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک سواری سمند با ۳ سرنشین با یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ راکب و ترک‌نشین به شدت برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه ترک‌نشین موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده فوت و راکب و ۳ سرنشین خودرو نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان پلیس راهور علت حادثه را عدم توجه به جلو از جانب راننده سمند اعلام کردند.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه رعایت قوانین و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد، از رانندگان خواست با پرهیز از هرگونه تخلف حین رانندگی سفری ایمن و خوشی را برای خود و همسفران مهیا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار