معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور گفت: تمام پرداختی‌های ما در سال ۱۴۰۰ و بخشی از پرداختی‌های بیمه سلامت امسال به موقع پرداخت شد.

حسین رنجبران گفت: در فضای مقابله با کرونا در ۶۷ دانشگاه و ۳۱ استان، مدافعین سلامت جان خود را فدای زندگی و تفکر مردم کردند و تفکر آن‌ها ولایی، بسیجی و مردمی بود؛ حداقل ۳۰۰ شهید و صد‌ها عزیز فدای مردم شدند.

امروز مراسم تکریم و قدردانی از "سعید فرجی" مدیرکل سابق بیمه سلامت و معارفه "فریبرز نیاستی" سرپرست جدید اداره کل بیمه سلامت استان همدان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

او گفت: به مرحله‌ای رسیدیم که از کرونا فارغ هستیم و این افتخار نصیب نظام اسلامی شده است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور گفت: آخرین چک تسویه مطالبات مؤسسات دولتی و دانشگاهی به حساب ۳۱ استان کشیده شد و پس از ۲۶ سال یک اتفاق بی‌سابقه افتاد و این پول به حساب ۶۷ دانشگاه ما واریز شد و پرداختی به موقع بود.

رنجبران گفت: ۴۲ میلیون بیمه‌شده و در کل ۴۰ هزار مؤسسه پزشکی داریم و تمام پرداختی‌های ما در سال ۱۴۰۰ و بخشی از پرداختی‌های ۱۴۰۱ به لطف دولت انقلاب و مردمیِ سیزدهم به موقع پرداخت شد؛ ۵ میلیون ۴۰۰ هزار نفر "بیمه‌نشده" و به اصطلاح مظلوم و کم‌برخوردار در کشور داریم که هیچ بیمه‌ای ندارند و مستلزم فراهم کردن شرایط مناسب برای آن‌ها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.