هیچ موردی از مرگ و میر ناشی از کرونا در هفده روز گذشته در مازندران ثبت نشده است

با بستری شدن ۲۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، تعداد بیماران بستری شده به ۹۱ بیمار بیمار رسید که ۲۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

۱۸ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ نیز ثبت نشده است.

بستری شدن ۲۳بیمار جدید مبتلا به کرونا

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۳بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۱۰ نفر ترخیص شدند.

اکنون ۷۴بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند که۲۲بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه قرار دارند

صفر شدن بستری بیماران مبتلا به کرونا در بابل

دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: هیچ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه بستری نشد و ٨ بیمار ترخیص شدند

شمار بیماران  مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های بابل  بستری هستند ۱۷ نفر است که ۶ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.