سفیر بلاروس هدف از بازدید خود از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را تامین مواد اولیه برای این مجتمع صنعتی اعلام کرد.

دمیتری کالتسوف هدف از بازدید خود از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را ایجاد ارتباط تجاری و تامین مواد اولیه برای این مجتمع صنعتی اعلام کرد و گفت:این شرکت بعنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید کاغذ در خاورمیانه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و وجود منابع اولیه غنی از جمله چوب و خمیر در کشور بلاروس بهترین دلیل برای این نشست است.

او وجود پتانسیل بالا در حوزه‌های مختلف از جمله تولیدی و گردشگری را در منطقه با ارزش دانست و بر همکاری کشور متبوع خود در توسعه آن تاکید ورزید.

دکتر نیک نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز در ادامه این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور سفیر بلاروس در این شرکت ابراز امیدواری کرد با توسعه همکاری‌های فیمابین، شرایط برای تامین مواد اولیه این شرکت فراهم شود.

او توسعه همکار‌های فیمابین را در حوزه‌های مختلف اقتصادی، علمی و دانش بنیان مهمترین دلیل برگزاری این جلسه دانست و بر حمایت و همکاری دستگاه‌های ذیربط در ایجاد فضای اقتصادی مناسبتر برای توسعه و تداوم تولید کاغذ تاکید کرد.

نیک نژاد اجرای زود هنگام طرح تنفس جنگل و کمبود مواد اولیه را مهمترین مشکل تولید کاغذ دانست و بر ضرورت تامین منابع چوبی از طریق کشور‌های همسایه از جمله بلاروس و منابع داخلی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار