فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

نیرو‌های مسلح با تمام توان برای حل مشکلات اقتصادی مردم همراه دولت است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: نیرو‌های مسلح برای حل مشکلات اقتصادی با تمام توان آماده همیاری و رفع مشکلات مردم با دولت همراه است.

سردار مظاهر مجیدی گفت: نیرو‌های مسلح ما را به صراط مستقیم هدایت می‌کنند و این یک توفیق است.

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان همدان برگزار شد.

او گفت: با هم افزایی و ارتباط در شورای پیشگیری از وقوع جرم، خوشبختانه ۲۰ درصد کاهش جرائم را در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ داشته ایم.

استاندار همدان نیز گفت: نیرو‌های مسلح یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که با اقتدار خود حتی در مخیله دشمنان اجازه کوچکترین تعرض را به کشور نمی‌دهد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد او گفت: تفکر شهیدسلیمانی از ولایت‌پذیری نشات گرفته و ایشان با شجاعت و جسارت و با تمسک به فرهنگ قرآن کریم حماسه آفریدند.
اوگفت: امروز به مدد فرزندان این سرزمین حتی کوچکترین تعرض به دشمن اجازه داده نمی‌شود و برترین سلاح‌ها برای دفاع از کشور تولید شده که همه این‌ها افتخار است.

استاندار همدان گفت: نباید از توطئه‌های دشمن غافل شد، امروز که دشمن از توطئه نظامی مایوس شده است با هر ترفندی دنبال ضربه به نظام است که یکی از آن‌ها تحریف واقعیت‌ها و توطئه در فضای مجازی است.

او گفت: اگر امروز دولت اقداماتی را در راستای عدالت اجتماعی انجام می‌دهد دشمن آن را برنمی‌تابد و درصدد مایوس کردن مردم است که نباید نسبت به این مهم غافل بود.

در این مراسم از زحمات محمد روشنایی تقدیر و حجت الاسلام دینی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.