روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس اعلام کرد، طرح ملی پیاده‌ر‌وی ایرانیان همزمان با سراسر کشور در فارس آغاز شد.

شهرستان زرقان با جمعیت ۵۰ هزار نفر، پیشگام و داوطلب اجرای اولین رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شد.

برگزاری پیاده‌روی ایرانیان، با مشارکت  شهرداری، شورای اسلامی، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و فرهنگی،  فتوحی رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان زرقان، و هماهنگی‌هایی که با فرماندار  به عنوان رئیس شورای عالی ورزش شهرستان از حدود ۲ ماه قبل برنامه‌ریزی شده بود انجام شد.

سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: این پیاده‌روی بزرگ خانوادگی آغاز و به مدت دو ساعت با مسیری به طول۴ کیلومتر، از پارک معروف مهر به سمت پارک آزادگان انجام شد.

او گفت: ۵ هزار نفر در این مراسم شرکت داشتند که  اعضای شورای اداری شهرستان اهر، اعضای شورای شهر، شهردار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده بسیج، فرماندار  شهرستان، روسای ادارات و موسسات نیز حضور داشتند.

 پاک فطرت گفت، بیشتر مردم با لباس ورزشی و به صورت خانوادگی، این مسافت را  طی کردند و در ورودی پارک آزادگان، که یکی از پارک‌های بزرگ و زیبای این شهرستان است، برگه‌های قرعه کشی توزیع شد.

حضور هیات‌های ورزشی قهرمانی از جمله کاراته، ژیمیناستیک، کنگ‌فو، اسکیت، هیات پهلوانی و زورخانه‌ای از دیگر برنامه های  این  پیاده‌روی بود.

در  این مراسم، بعد از اجرای سرود، به قید قرعه، تعدادی دوچرخه، هدایای نقدی، کارت هدیه و وسایل ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.