درمراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از دانشجویان شاهد و ایثارگر منتخب جشنواره آموزشی تحصیلی ملی ایثار تقدیر شد.

سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: تقدیر از فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان، آیینی مقدس و ارج نهادن بر ارزش ها است.

او گفت:  امنیت و آرامش موجود در کشور را مدیون جانفشانی ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران، جانبازان و شهدا هستیم، آنان برای یک هدف مقدس ایستادگی کردند و وظیفه همه دانشجویان، تحصیل برای رسیدن به این هدف مقدس است.

حسینی با دعوت از دانشجویان برای دانش اندوزی در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت و خودکفایی کشور، از آنان خواست تا این مسیر ارزشمند را با صداقت طی کنند، زیرا خدمت به مردم از اهداف شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دستیابی فرزندان شاهد و ایثارگر به درجات علمی، از افتخارات نظام به شمار می‌رود و این امر جایگاه آنان را در جامعه نشان می‌دهد.

اوبا دعوت از دانشجویان شاهد و ایثارگر برای کسب و علم و دانش، گفت: هر گونه تلاش و فعالیت فرزندان شهدا و ایثارگر در جامعه، جایگاه مقدس شهدای شما را ارتقا می‌بخشد.

مجتبی حدائق دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این  مراسم  با قدردانی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای حمایت از فرزندان خود در رسیدن به مدارج علمی گفت: جشنواره ملی ایثار با هدف معرفی و تقدیر از برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

او گفت: دانشجویان برتر علمی شاهد و ایثارگر و خانواده‌های آنان، جایگاه ویژه‌ای در جامعه بزرگ ایران اسلامی ایجاد کردند.

حجت صفی یاری کارشناس ستاد شهاد و ایثارگر دانشگاه نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات و عملکرد این ستاد گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر باید به خودباوری و بالندگی برسند و جایگاه اصلی خود را در جامعه علمی کشور بشناسند.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در  ۶ سال گذشته تاکنون مقام دوم در جشنواره ملی ایثار را دارا است.

در این مراسم از احسان طاهری فرد به عنوان رتبه نخست کشور در جشنواره ملی ایثار در رشته پزشکی تقدیر شد.

تقدیر از زهرا علیان در رشته پرستاری، عاطفه خسروی در رشته رادیولوژی، مریم مقدم در رشته پزشکی، محمدرضا موسوی در رشته پزشکی و سیده زهرا هاشمی در رشته پزشکی به عنوان رتبه‌های برتر کلان منطقه پنج، همچنین نجمه طاهری به عنوان رتبه نخست در رشته پزشکی و حسن رحیمی به عنوان رتبه دوم در رشته دندانپزشکی در سطح کلان منطقه پنج کشور از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار