سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ارسنجان از کشف بیش از ۷ تن انواع روغن خوراکی و ۲ تن ماکارونی احتکار شده در انبار‌های ۵ واحد صنفی مواد غذایی این شهرستان خبر داد.

غلامعباس زارعی فر گفت: مانور نظارت بر قیمت اقلام اساسی و کالا‌های معیشتی خانوار و کنترل کیفیت و بهداشت موادغذایی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در ارسنجان اجرا شد.

او گفت: این مانور با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، فرمانداری، تعزیرات، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و بسیج اصناف و اماکن برگزار شد، ۵ فروشگاه مواد غذایی متخلف شناسایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

زارعی‌فر ضمن تاکید بر اقدام جدی و قانونی با بر هم زنندگان نظم عمومی و مفسدین اقتصادی گفت: بازدید‌های مداوم موجب نا امن شدن فضا برای محتکران کالا‌های اساسی خوراکی و ارزاق عمومی شده و برخی کسبه بصورت خودجوش نسبت به پر کردن قفسه‌های مواد غذایی و توزیع آن بین مردم اقدام کردند.

زارعی فر گفت: کالا‌های اساسی به مقدار کافی در بازار موجود است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن ۴۳۵۲۲۵۱۰ به این مدیریت اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار