سرپرست اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۹۲۳ واحد صنفی در سطح استان توسط تعداد ۲۵۶ نفر بازرس و درقالب ۹۹اکیپ بازرسی،مورد بازرسی قرار گرفت.

 روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان؛«ایرج حسن پور گفت:بنا بر دستور ریاست محترم جمهوری و تاکید وزیر صنعت،معدن و تجارت و همزمان با سراسر کشور وحمایت از حقوق مصرف کنندگان،طرح ویژه نظارتی در استان در حال انجام می باشد که در ۲۰ اردیبهشت ماه در کل استان تعداد یک هزار و ۹۲۳ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد ۲۸۲ پرونده تخلف تشکیل که تمامی پرونده های متشکله جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او گفت:در این طرح نظارتی تعداد ۲۵۶ بازرس در قالب ۹۹ اکیپ بازرسی در سطح استان بر واحد‌های صنفی نظارت می نمایند.

حسن پور  گفت:مجری این طرح ،حوزه ی بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان می باشد و معاونت حقوق عامه دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان، نیروهای سازمان بسیج ،شرکت شهرکهای صنعتی استان، اداره کل تعزیرات حکومتی ، سازمان جهادکشاورزی و سایر دستگاه های ذیربط در این طرح مشارکت می نمایند.

سرپرست اداره کل صمت استان گفت:در ۲۰ اردیبهشت از طریق سامانه پاسخگویی اداره صمت استان، به شماره ۱۲۴ نیز تعداد ۱۶۸ تماس از طرف مردم استان دریافت و و توسط تیم های بازرسی در دست بررسی و اقدام می باشد.

حسن پور گفت:با صاحبان انبارهای بی نام نشان که اقدام به نگهداری و توزیع بی ضابطه کالاهای اساسی بدون ثبت در سامانه های جامع انبار ها و تجارت نمایند،احتکارگران،گرانفروشان،کم فروشان و.... برخورد قاطع و تعزیری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست اداره کل صمت استان گفت: مشارکت مردمی بسیار مهم و کمک بسزایی در انجام بازرسی ها خواهد نمود که در همین ارتباط از مردم شریف استان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق تماس با سامانه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
مقداری از نیروهاروبفرستیدشهرستان هامون محمد آباد نظارت وجود ندارد یا اگه دارد نورچشمی عمل می‌کند مخصوصاً نانوایی ها فروشگاه که یک ماهه روغن ندارد برچسب که هیچ
آخرین اخبار