معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح چهارخطه کردن محور شهرکرد به شلمزار ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

حمید ربیعی گفت: زیرسازی قسمت‌های عمده چهارخطه محور شهرکرد به شلمزار انجام شده و به جز چهار کیلومتر که معارض دارد بقیه مسیر در دست احداث است.

علاوه‌بر قسمتی در خراجی و شمس‌آباد، جانمایی آرامستان شهرکیان نیز چالشی بر سر اجرای این طرح است.

مقرر شده است تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه و بانک رفاه ۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده ۵۶ به این طرح اختصاص داده شود که چنانچه مجوز آن از بانک مرکزی صادر شود مراحل پرداخت اعتبار فراهم می‌شود.

به گفته ربیعی، طرح چهارخطه شهرکرد به شلمزار جزو طرح‌های اولویت‌دار استان است و در سفر آینده رییس‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، اعتبار مناسبی به آن اختصاص داده می‌شود.

برای تکمیل چهارخطه شهرکرد - شلمزار به ناغان ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کاهش تصادفات رخ به رخ از مهمترین نتایج چهار خطه شدن محور شهرکرد به شلمزار است؛ تسهیل در تردد وسایل نقلیه، سفر ایمن و رونق گردشگری از مهمترین نتایج چهارخطه شدن این مسیر است.


بیشتر بخوانید


غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، ابراز امیدواری کرده است تا در سفر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت به این استان بتوان اعتبار قابل توجهی برای اجرای طرح‌های این استان از جمله طرح شهرکرد به شلمزار دریافت کرد و عملیات بهره‌برداری از این طرح تسریع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۱۵:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
شهرها و شهرک‌های قطعه سازی و فولادی در طرحهای پیشنهادی ملی استان گنجانده شوند ،همچنین نیروگاه‌های بزرگ سیکل ترکیبی و گازی،استان چهارمحال و بختیاری با تلاشی مضاعف میتواند به ابر استانی صنعتی در کشور تبدیل شود زیرا منابع انرژی فراوانی در خود دارد.
آخرین اخبار