مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام از خوزستان پیام میفرستم. الان فصل برداشت گندم است الان سهمیه گازوییل تراکتور‌ها وکمباین‌ها را به یک سوم کاهش دادند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام؛ بیشتر از بیست و یک هزار دانشجو خواهان تعویق کنکور ارشد هستند و بیشتر از یک ماه است که تلاش می‌کنند صدایشان به گوش مسئولان برسد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام و عرض ادب چرا دولت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را هنوز تصویب نکرده است؟ ما بازنشستگان تامین اجتماعی روی این حقوق حساب باز کردیم.


ما یک خانواده سه، نفری هستیم شوهرم بازنشسته شده چرا یارانه معیشتی برای ما واریز نشد؟


با عرض سلام و ادب با توجه به ابلاغیه دولت مبنی بر تسهیلات طرح فرزندآوری برای افرادی که از سال ۱۴۰۰ به بعد صاحب فرزند شدند با اینکه در سایت ثبت نام تاکید شده است بانک‌ها باید ظرف ۱۲ روز وام را پرداخت کنند، ولی پس از گذشت ۳ هفته هنوز بانک‌ها از چنین ابلاغیه‌ای احضار بی اطلاعی می‌کنند. لطفا پیگیری کنید.


شیرخشک پپتی جونیور تو شهر‌های بزرگ اصلا پیدا نمی‌شود. در شهرقم که این شیر خشک را نتوانستیم پیدا کنیم. در هیچ داروخانه‌ای پیدا نمی‌شود. نوزاد ما خونریزی معده کرد و با کلی مشکلات آن هم ۳۰۰ کیلومتر دورتر از قم توانستیم یک قوطی از این شیر خشک رو پیدا کنیم. خواهش می‌کنم بررسی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام وتشکر ازپی گیری باشگاه خبرنگاران موفق باشید.
آخرین اخبار