مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: یک مدرسه ۱۲ کلاسه با زیربنای هزار و ۳۰۰ متر مربع در شهرک الله آباد کرمان در حال ساخت است.

رضا هدایتی با هدف پیوند مدیران ستوه مختلف ادارات و نهاد‌ها با مردم برای تحصیل و تسریع در حل مسائل عمومی جامعه با مردم محله حاشیه نشین شهرک الله آباد دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان ضمن قدردانی از همکاری حجت الاسلام رضایی امام‌جماعت مسجد امام سجاد (ع) شهرک الله آباد که شرایط دیدار مردمی را فراهم آورد، در دیدار با اهالی این شهرک گفت: برنامه داریم تا میز خدمت جهادی اداره کل نوسازی مدارس را در محله‌های کم برخوردار شهر‌ها و مناطق محروم استان فعال کنیم و از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا و نسبت به رفع و کمبود‌های آن ها اقدام کنیم.

او می‌گوید: سیاست دولت کار و کرامت، ارتباط نزدیک و رودررو با مردم است و بدین منظور در حال رایزنی هستیم تا در مناطق حاشیه نشین شهر کرمان، کمبود فضای آموزشی را برطرف کنیم و فضای آموزشی ایمن و استاندارد بیشتری بسازیم. 

هدایتی از ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک الله آباد خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت ۶۵ درصدی با یک هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنای آموزشی از محل اعتبارات بنیاد علوی (مستضعفان) در دست اجرا است.

به گفته او در کنار تامین اعتبار این پروژه از سوی بنیاد علوی، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز از محل اعتبارات حاشیه نشینی فصل اعتبارات زیر ساخت در احداث این مدرسه ما را حمایت و کمک می‌کند.

تاکنون یک باب مدرسه ۹ کلاسه تمام خیری در سال۹۶ و یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه از محل اعتبارات نوسازی مدارس در سال ۹۳ در این شهرک پرجمعیت و نوپا ساخته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار