معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: بیشترین میزان استفاده از ماسک در اماکن عمومی مربوط به فرودگاه‌ها با ۹۵/۳۵ درصد است.

محسن فرهادی گفت: بیشترین میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اماکن عمومی مربوط به فرودگاه‌ها با ۱۰۰ درصد و استادیوم با ۹۳/۳۳ درصد است و مراکز تفریحی در این میان آمار خوبی ندارند.

به گفته وی در هفته گذشته میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی به طور متوسط به ۴۹/۱۲  درصد رسید که بیشترین این میزان رعایت مربوط به استان قم با ۷۱/۳۹ درصد است. بیشترین میزان رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی مربوط به استادیوم‌ها با ۹۵/۵۶ و سالن‌های سینما و تئاتر با ۹۰/۹۱ درصد است.

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت اعلام کرد: بیشترین میزان زدن ماسک در اماکن عمومی مربوط به فرودگاه‌ها با ۹۵/۳۵ و دانشگاه‌ها با ۸۶/۴۲ درصد است .

با اعلام فرهادی بیشترین  میزان رعایت دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی در اماکن عمومی مربوط به ادارات و سازمان‌ها با ۸۳/۶۵ درصد  و هتل‌ها و مراکز اقامتی با ۸۱/۵۶ درصد است.

او گفت: بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی مربوط به فرودگاه‌ها با ۹۷/۶۷ درصد و استادیوم‌ها با ۹۳/۳۳ درصد است که در این میان کم‌ترین میزان رعایت بهداشت فردی در حدود ۵۰ درصد است.

 


بیشتر بخوانید:

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
خارجیا همچین حرفی نزدن شماها رو چه حسابی همچین ادعاهایی میکنین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
از اماری که بهورزان .کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای به صورت هفته ای دارند جمع آوری و ارسال می کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
از کجا به این نتیجه رسیدین ؟
آخرین اخبار