منابع فلسطینی تایید کردند درپی تشییع شهید شیرین ابوعاقله نظامیان صهیونیست به جنین یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند.

به گزارش الجزیره، نظامیان رژیم صهیونیستی درپی تشییع شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه الجزیره که حین عملیات این نظامیان در جنین به تیر تک تیرانداز صهیونیست به شهادت رسید، امروز نیز (جمعه) به حومه اردوگاه جنین یورش بردند و درگیری‌های مسلحانه آغاز شده است. فلسطینیان با نیروهای اشغالگر در حال مقابله هستند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، نظامیان رژیم اشغالگر در ورودی غربی اردوگاه جنین، جایی که خبرنگار شیرین ابوعاقله در آنجا به شهادت رسید، مستقر است و مانع از ورود آمبولانس به این منطقه شده است.

زخمی شدن فلسطینیان بدست نظامیان صهیونیست

 المیادین نیز تایید کرد درگیری شدید در ورودی و داخل اردوگاه جنین در حالی که جوانان با هجوم نیرو‌های اشغالگر مقابله می‌کنند، ایجاد شده است. صدای انفجارهایی در منطقه مورد نظر در اردوگاه جنین شنیده شده است. رسانه‌ها به نقل از منابع محلی اعلام کردند در جریان یورش نیرو‌های اشغالگر به اردوگاه آوارگان جنین ۳ فلسطینی زخمی شدند.

در همین حال وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در درگیری جوانان با نظامیان صهیونیست در جنین ۱۳ نفر زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند که حال یک نفر از آنان وخیم است.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز ادعا کردند که در این درگیری ها یک نظامی صهیونیست  به شدت زخمی شده است.

ممانعت نظامیان صهیونیست از تشییع شهید ابوعاقله

خبرگزاری المیادین اعلام کرد نظامیان صهیونیست که با مقاومت مردم روبرو شدند مجبور شدند، عقب نشینی کنند و نتوانستند «محمود البعی» را که برای بازداشت آن به اردوگاه جنین یورش برده بودند، اسیر کنند.

به گفته رسانه ها، نظامیان رژیم صهیونیستی در مقابل بیمارستان فرانسوی تجمع کرده و مانع خارج کردن پیکر ابوعاقله شده اند و همچنین نمی گذارند مردم در مراسم تشییع او شرکت کنند.

منابع خبری اعلام کردند که همزمان با مراسم خاکسپاری شیرین ابوعاقله تدابیر امنیتی صهیونیست‌ها در قدس اشغالی نیز تشدیدشده است.

شایان ذکر است شهید شیرین ابوعاقله، یکی از شناخته شده‌ترین خبرنگاران شبکه الجزیره بود که صبح روز چهارشنبه گذشته در حالیکه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی را در جنین پوشش می‌داد، به ضرب گلوله جان باخت. پس از شهادت این خبرنگار موج تازه‌ای از درگیری‌ها میان نظامیان در اردوگاه جنین با مردم فلسطینی ساکن این اردوگاه شروع شده است.

تشييع ابوعاقله

تشييع ابوعاقله
 
تشييع ابوعاقله
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روغن 60 هزار تومن
۰۹:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
به من ایرانی بخت برگشته ربطی نداره
به قول هشمت فردوس:افتاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
اونجا هم مرغ و ماکارانی و روغن گرون شده ، آیا ؟؟؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بله جناب
همه جا گران و نایاب شده روغن که در اروپا اصلا پیدا نمی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
شیرین ابوعاقله مسیحی بوده و در هیچ عکسی ازش نیست که روسری سرش باشه. آیا همچین کسی بازهم شهید حساب میشه یا شهید فقط برای مسلمانان است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
هر چی ما تو زندگی سختی میکشیم از همین کثافت های صهیونیسته.
با دسیسه های خودشون ایران تحریم شد بار اول هم که توافق کردیم خودشون نذاشتن ما سودی از توافق ببریم. بعد همین کثافت ها به ترامپ فشار اوردن که از برجام خارج شه الان باز خودشون نذاشتن که امریکا به برجام برگرده. خدایا خودت به ما کمک کن که از شر این وحشی ها نجات پیدا کنیم ان شاء الله که ریشه کن بشن و دنیا از وجود نحسشون رها بشه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بما چه مربوطه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
انشاءالله اسراییل نابود گردد
Iran (Islamic Republic of)
حاجی زاده
۱۹:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
به امید خدا و یاری مسلمانان به زودی اسرائیل نابود می شود.
آخرین اخبار