آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی گفت: نتیجه اصلاحات اقتصادی دولت، مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه هاموجب پیشرفت اقتصاد کشور می‌شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد در ارتباط با اقدامات دولت در مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: کشور ما از سال‌ها قبل تاکنون دچار مشکلات اقتصادی بوده و حتی در دوران طاغوت با وجود فروش بسیار بالای نفت، کشور ما همیشه مشکلات شدید اقتصادی و تورم را تجربه می‌کرد.

او گفت: پس از انقلاب هم به دلیل شرایط هشت سال دفاع مقدس و جنگ اقتصادی و تحریم گسترده‌ای که در طول ۴۰ سال علیه کشور انجام شد، مشکلات اقتصادی و تورم را شاهد بودیم.

آیت الله ناصری یزدی گفت: در طول سال‌های پس از انقلاب دولت‌های مختلف سعی کردند مشکلات کاهش پیدا کند، ولی در حوزه اقتصادی همچنان مسائل ادامه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: با وجود تمام تلاش‌هایی که در طول سال‌های قبل انجام شده، لازم است که در حوزه اقتصادی مباحث مختلفی از جمله نظام بانکی، سرمایه، تولید، اشتغال و مباحث مختلف دیگر اصلاح شود تا بتوان زمینه بهبود وضعیت وبهبود معیشت فراهم شود.

او با بیان اینکه ملت ایران در برابر تمامی توطئه‌های اقتصادی دشمنان صبر و ایستادگی کرد، گفت: دولت الان به این فکر افتاده که اصلاح اساسی و جدی در ساختار اقتصادی انجام دهد تا بتواند اقتصاد سود محور را به اقتصاد عدالت محور و سالم تبدیل کند.

امام جمعه یزد گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دولت در حال انجام اقدامات خوبی است و همه باید از آن حمایت کنیم یک نقطه امید است و از طرف دیگر همه می‌دانیم که نیت رئیس جمهور در این اقدامات خوب است و برای رضای خداوند در حال انجام این فعالیت‌ها است.

آیت الله ناصری یزدی گفت: الان هم رئیس جمهور تصمیمی گرفته و همه ما با توجه به اینکه می‌دانیم به دنبال سالم‌سازی اقتصاد است باید کمک کنیم تا این فعالیت‌ها نتیجه بخش باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار